V
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ni minns väl TV serien V som gick för en sådär 24-25? år sedan?
Minns att jag satt som klistrad varenda avsnitt. 
Vilka kul minnen man fick nu. Ja tänk hur man satt klistad vid Tv:en då denna serie gick.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jodå! Den miss jag. De första säsongerna var bra. Men sen spårade den ur en del och man tittade inte lika mycket längre.
Minns när madam högsta hönset skulle äta en mask. Då var det en skål med levande maskar och en sådan där geléorm som låg överst. Den var illröd, maskarna bruna. Den syntes ju inte alls!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
# 2 Hi hi, nej det minns jag däremot inte…men visst har du rätt i att serien spårade ur totalt i andra omgången. Det tyckte jag med
Kan bara instämma med er ovan mitt huvud. Den första säsongen var guld. den andra inget. Men det du talde om Sissie minns jag inte. Kommer ni ihåg Robert Englund som senare vart Freedy på Elm Street? Han var ju en verklig snäll ödla i serien, men sen…..
# 4 Ja just ja! Han var väl svensk, eller hade svenskt påbrå?
Svenskt påbrå hade han
Jag tror han kunde svenska också. Har för mig att han vart intervjuad i svensk tv en gång. Men jag ska låta det vara osagt.
Wrooom!
Nj det ringer en liten klocka i mitt huvud, då du säger det här. Stämmer nog helt korrekt
Ja just ja! Det låter bekant ja, nu när jag läser det. Måste instämma.
Sträck på dig Sissie. Du har rätt

Jag älskade V, en sån otroligt bra serie jag tyckte det var. 
Har inte sett den på många år nu men bara namnet väcker minnen.
//Mattias - Nowakfoto.se
Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus
Jag missade inte ett ända avsnitt av denna serie
Och nu ska det komma en remake :) Även om jag älskade första versionen så ser jag fram emot den nya. Bättre specialeffekter och solida skådisar :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Låter som nåt att se fram emot. 
//Mattias - Nowakfoto.se
Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Trailer
Dom kommer att sända piloten 3 november i USA
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Häftigt. För jag tycker grundstoryn i V är bra. Så den måste vi hålla koll på
Wrooom!
Ok. Detta visste jag inte. Kul
Kommer det till Sverige också?
Vi kan ju alltid hoppas. Jag tror nog den kommer hit också. Annars så får vi tjata på TV-bolagen att ta hit den. TV4 Science Fiction kanalen kanske.
Wrooom!
Näää, på de vanliga tv kanalerna såklart 
Någon som vet något mer om den nya inspelningen av V?
Wrooom!
Vad vill du veta? Jag kan ta reda på det mesta :)
Tja, framför allt om och när den kommer till Sverige. Har det inte gjorts en långfilm också?
Wrooom!
Har hela den serien på DVD orginal 
Otroligit bra serie..
Hm. Skulle faktiskt vilja se första säsongen igen. Men jag är mer nyfiken på den kommande nyinspelningen.
Wrooom!
Jasså är de nyinspelning på G nu ??
De vore väldit kul isåfall..
Henke
Jag ser också fram emot dessa nyinspelningar
Ja, de är man sugen på att titta på.
Wow man blir verkligen sugen på att se den nya serien som kommer då 
Nya serien hade premiär igår och har fått ganska bra betyg och det var den värd ;)
Det "jobbiga" enligt mig var att jag satt hela avsnittet och funderade vilka av karaktärerna som vara den "nya" Mike Donovan(om ni fattar?).
Sen alltid kul att se skådisar man gillar från andra SF-serier(4400, Firefly, Taken) i en ny serie.
Att hitta "gamla" kändisar från andra serier är alltid roligt. På vilken kanala går V?
Wrooom!
Hittade faktiskt V i en sådan där dvdlåda där man kan köpa dvd billigt och fler ännu billigare. Avstod dock denna gång från att köpa men det lär jag nog ändå göra nästa gång!
Wrooom!