Härligt en vilodag!! Tösen min och jag ska enbart umgås och mysa. Ja en kort tur ut ska vi, då hon fick ett presentkort på Stadium. Måste skryta lite… Hon vann en lite fin gludmedalj i gång, och nu var det prisutdelning och middag i veckan som var. Så självkart måste hon då köpa upp sitt presentkort. Det kan ju brinna upp. Spara går inte alls. Men klart vi åker ut och kollar.
Sedan blir det resten av dagen, bara slappa och ha det gott ihop. Imorgon är det full fart åter igen. Då är det taekwondo träning. Vilket är hur kul som helst.Men erkänner skulle vilja vara hemma hela helgen och enbart få mysa i värmen. Här är det så grått och trist ute. När man kommer in med hundarna så ser dom ut som två disktrasor!!
Vad ska ni göra under helgen?
Glömde såg en DVD film under gårdags kvällen. Den var si så där.
The day earth stood still
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Tänk jag har legat hela förmiddagen och bara slöat i sängen med Sessan och Fia-Lotta bredvid samt med Pysen under täcket. Nu strax före 12-slaget lyckades min hjärna kordinera kroppen så jag kom upp ur sängen. Snart är det dags att sitta i fåtöljen och kolla Tre Kronor i hockeyns Karjala Cup med Foppa Forsberg.
Sköt om er
För de som inte vet så är Sessan, Fia-Lotta och Pysen katter av rasen Cornish Rex
Jag har väl inte direkt slöat men inte heller jobbat ihjäl mig. Fixat med de sista klinkersplattorna i tvättstugan. Det är sågande,knipsande m m för att få dem att passa. Men snart så är plattorna på plats. Sen ska det fogas, dras rör och elledningar, ställa maskinerna på plats, diskbänk ska det bli också och tvätt linorna ska sättas upp m m. Kanske köpa en mangel också och den ska ju ha sin plats. Hej och hå! Fast inte allt idag då! 
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Här är grått och trist och dimmigt och duggregn. Men det har inte hindrat mig från att tagit mig en skön långpromenad.
Ikväll blir det tv mys med sonen. Få se vad vi ska se för något. Ha en fortsatt bra lördagskväll alla! 
# 2 Vilken tur Leffe att du förklarar vilka dina sängkompisar är! Annars kanske vi hade funderat..
*fniss*
#1# får väl skicka ett grattis i efterskott till din flicka för guldmedaljen
tillsammans med en kram (beroende på ålder förstås, det kan ju
bli som så att det inte är så populärt !). Får man fråga på vilket sätt
hon varit så duktig ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 Min tös är 9 år men blir 10 nu under december månad. Det hon gjort är ett DM för skolorna i Sthlm i gång. Hon vann sin årsklass. Kramen kommer jag att leverera från dig!
Vart extra förvånad jag, då hon inte tränar mycket gång alls. Då hon "normalt" tränar taekwondo ca 3/4 ggr veckan. Förr var det ishockey i ca 4 år också, men det har halkat ned lite då Taekwondon tagit överhand. Det är toppen tycker jag, då vi kan åka tillsamanns och träna samt även ibland göra det ihop.
Måste bara få visa vårat mål är är:-)
Skämt o sido, Det här är för mig de absolut bästa inom sporten

Är du sådär duktig också medde? 
Oj, oj, helt fantastiskt !Det är nästan så att man tror att de hade
trickfilmat när det gick så fort, men man vet ju egentligen att
det inte var så. Vilken oerhörd hastighet.
Tänkte på mig själv om jag skulle bli tvingad att vara med.
Jag som knappast kan räta på benen, det vore en syn för
gudarna
Det skulle bli en sådan där film som alla tittar
på ute på nätet. (en liten parentes, såg den stackare som med
trucken lyckades få ned alla hyllorna. Men man kan ju fråga
sig vad de hyllorna var gjorda i för material. Träflis ?
Undrar om den stackaren fick behålla jobbet ??)
Jätteduktigt av din dotter, du kan vara stolt ! 
Tack. Är stolt över dotter min. Hon är min diamant i livet., Hon vart stolt då hon läste det du skrev.
#8 Testa mig någon gång nera
Men jag lovar dig, detta är toppen för både mig och tös. Man kom igång igen efter ha blivit en gråsten när man lade av sport ett par år…
/medde
Ni är då bara för underbara !Synd att vi inte kan träffas, då
så skulle det nog bli ganska så "högt i tak".
# 13 Skulle tro det. Då flipprade vi väl ur alldelses

Ha, den var bra ! Visst skulle vi flippa ur alldeles.
Succé !
Säger bara: En dag!!! Hoppas jag
Nu säger jag god natt. Ska ut med hundar. sen mys med dotter.
Tackar för mig med en riktigt höjdarlåt ( I (mitt tycke!!)
Jättefin, lyssnar nu. Och du, han har en fin rumpa !
MMMMMmmm Mycket fin:-)
Lite sent påtänkt kanske men det är lördag och "Sky Captain and the World of Tomorrow" på femman om en kvart. Får se hur länge jag orkar titta.
Bluemary! Det blev ett dubbelinlägg av #9, så jag döljde # 10 då den var samma som # 9. 
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Tack ! Har ju ett elände med att det aldrig går iväg, och sedan
när det äntligen kör igång då så ploppar det upp lika många
som jag har aktiverat "skicka kommentar". Till en mailvän
så slog jag rekord, hon fick 9 st likadana. Men hon tog det
med gott mod.