Daniel i SG-1
Har en känsla av att han blir lite bortglömd ibland (och
det gäller förstås mig själv också). Gillar ni honom ??
Tycker att han är oerhört sympatisk och är en mycket
bra skådespelare.
Någon som vet något om honom ? Är han känd i film-
branschen ?

Hehe tycker inte att han blir så vidare bortglömd, inte från min sida ?
Tycker han är fantastisk och har ett sorgligt förflutet.
han återvänder ju till jorden efter att hans fru blir tagen av Gould, Apophis för att bli som hans fru och den där grabben som Jack O´neil är så föörtjust i.
I första filmen som allt är baserat från så stannar Daniel kvar på den planeten som dem först kommer till, och gifter sig med den kvinnan som han träffar. Och Serien börjar ju med att hon och den här grabben blir tillfångatagen och en massa andra. Och Daniel återvänder till jorden och Jack O´neil och dem andra återvänder till planeten för att leta reda på dem. OCh Sen Möter dem ju Teal´c som dem övertalar att hjälpa dem. Men man får inte se Daniels fru eller den här grabben mer.
Men så börjar äventyret :)
( nu e jag så glömsk så jag glömmer en del namn på saker och ting ^^)
Medarbetare på Science Fiction
"Bortglömd" var kanske fel uttryck…..Jag har mest babblat om
Teal´c, wraith o s v. Så jag låter det stå för mig själv . Ursäkta !
Men dom är ju så många, och alla har sina poäng. Då blir det lätt att glömma någon en dag.
Mumma
säger jag bara om allla!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Haha klart, fast Daniel är svår att glömma när man har sett dem från första början och kan bli irreterad på alla andra genier för dem mäter sig inte med Daniel i andra serier i Stargate serien :P
OCh Jack O´Neil och Sam carter .. oki kan inte glömma orginal gruppen :P Dem e nog mina favoriter ..
Menar inte direkt att man glömmer honom, utan menar här på
forumet.
Man kan väl säga att Daniel Jackson är en typisk bokmal? Med ett stort intresse för Egypten. Hans roll spelar stor roll när de ska klara sig ur många krångliga situationer och möten med olika folk. Logiska förklaringar på hur saker och ting hänger ihop har han också. Fast ibland låter det som om han är ute och cyklar när han tänker högt.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Hehe jo sant sant,
Har nog följt med för länge har följt stargate sen första början.
Woho kan inte glömma den filmen, haha.
Men såg den inte för så länge sen igen och blev chockad när jag såg att dem som e med i serien inte va samma skådespelare i filmen haha
Jag va ju så säker på det såå länge.
Och Alla dessa Gould och deras soldater, wow dem såg annorlunda ut.
ja inte soldaterna för dem hade ju RA signatur överallt…