Det var en gång rymden
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den franska tecknade serien Det var en gång -historien
följdes av nåt om möjligt ännu bättre! Lita på att jag satt som klistrad och att det enda som ritades från och med nu var gigantiska rymdskepp med hajmunnar!

Om jag minns rätt, var introt på TV med fransk sång, otroligt vackert! 
Den tecknade serien såg jag också. Var helt faschinerad av "Det var en gång" och denna serie var ju inte sämre.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Kommer ihåg det var en gång och även en cell sam historia, tror att MediaMarket hade ett erbjudande i sommras med kompletta boxar på alla tre serierna. Har för mig att de var mycket sevärda och fick fram fakta och annnan information på ett bra sätt. Mycket lärorikt om inte annat.
Stefan - Modellbyggare

Jo jag följde båda dom serierna med stort intresse, synd att den här Youtube snutten hade så dålig upplösning
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Jo den minns jag, det var säkert 20 år sedan eller så.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Johannes. Jag hoppas att du tjoar till om du ser att den går på TV någonstans. Eller den tidigare varianten med stenåldermänniskor också.
Wrooom!
Tjohoo! Hittade det här!
Wrooom!
Ja det här minns till och med jag 

Mycket fin box där Sissie. 
Tyvärr har jag begränsat mina dvd inköp, är lite sugen på den, men har alldeles för mycket redan!
Åh, jag älskade de serierna! Fanns det inte någon koppling mellan dem också? Framtiden återknöt till stenåldern på något sätt?
Jag minns inte. Man får väl hoppas att det går i repris någon gång!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Jo jag vill minnas att det slutade med att de träffade några ljusvarelser, som var lika överlägna huvudpersonerna som de var jämte stenåldersfolk.

Jag kännde igen dom där gubbarna i slutet av snutten….har för mig att jag sett någon film med dom i grundskolan…men kan inte komma ihåg så bra….kännde bara igen dom….de va nog en svenska lärare som visade oss dom… och de var ju bara runt ca 7-8 år sen kanske….
Resistance is futile.

jo men gud…det va någon av dom serierna….kollade denna nutt:
http://www.youtube.com/watch?v=tZ7bS3Yme8E
och kännde ign den. va spännande. =)
stod att den va gjord runt 70talet… så ganska spännande att jag som är född 90 fick se den i skolan. =)
Läraren gillade gamla filmer, och denna var bra. =)
Resistance is futile.
Vad jag minns så gick den på TV andra halvan av 80-talet.