Fringe
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Olivia Dunham är en ung FBI agent som av en händelse blir inkopplad i ett fall med ett flygplan som landar helt av sig självt. Vad som döljerr sig inne i det livlösa flygplanet kommer att ändra hennes sätt att se på världen för alltid.
Tillsammans med den gamle, mentalsjuke professorn Walter och hans son Peter Bishop löser dom fall som alla är sammankopplade med de yttersta gränserna av all vetenskap, allt omoraliskt och otänkbart.
Anna Torv spelar Olivia, Joshua Jackson spelar Peter och John Noble är Walter Bishop.
Säsong 2 börjar nu på torsdag i staterna och kanal 5 har sänt/ håller på att sända säsong 1
Bilden kommer härifrån
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Ooo, Fringe är bra! Älskar pappan!
Sara
Jag har bara sett första avsnittet och jag tyckte inte om den riktigt, den kändes bara konstig(fast vilken serie har ett bra första avsnitt?)
Ska nog ta mig en titt. Kanal 5 sa du. Ska kolla om jag har den, jag tror det.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Jag kan rekommendera denna sida om man vill se avsnitt och serier man kanske missat :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Andra säsongen har startat och programmen sänds på torsdagar :)
Detta är serien som får mig att vilja skaffa mig en doktorsgrad i fysik :D