TV-serie sökes!
För många år sedan såg jag några avsnitt om ett gäng rymdpoliser varav en var en alien som var någon form av präst. Dom var typ kanibaler men vänner åt de inte upp. Lika så hade de sina regler för vad som fick ätas!
Nåja. Denna präst var 200 år gammal och fortfarande en ungdom som nu var ute bland andra humanoider för att uppfylla en del i sitt ärsterskap genom att hjälpa andra folkslag. Underligt folk det där.
Stark som sjutton också. Sov i något som jag skulle vilja likna vi en stor tvättmaskin som innehöll någon grönaktig gucka. En annan i teamet provade på att tillbringa lite tid i denna gucka och fann den tilltalande.
Någon som vet vad det kan vara för serie?
Tror den gick på kanal 5 eller så var det så länge sen som när man hade tillgång till sky.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Oj
Detta har jag aldrig hört om, men det lät himla spännande 
Jo det var det som jag kommer ihåg också. Ett gäng lite halvt hysteriska poliser som tummar på reglerna förståss. Men får jobbet gjort. Tror dom var fem i gänget varav en då var supergeniet som var allmänt spattig, och hade de obligatoriska glasögonen modell större.
Aliensnubben påminner - om jag inte kommer ihåg helt fel - om Wraith fast svarthårig och mörkare hy.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!