Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettsci-fi-serier
Läst 830 ggr
sissie
0

Thunderbirds

Hur många har sett den gamla serien? Den går på TV4 Science Fiction lite då och då. En underbar Sci-Fi serie för barn. Säkert har några av er sett den när ni var yngre.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
0

Min dotter har sett den ett par gånger, men jag ärligt är inte så förtjust av brittisk science fiction. vet inte varför men några av min vänner ser den och tycker toppen serie. Kanske jag som är tråkig

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Denna serie har jag missat. Har inte den kanalen heller tyvärr.

sissie
0

Synd. Den är väl lite barnslig men gullig.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

nera
0

Vad synd att vi inte har kanalen. Skulle säkert va nåt för sonen.

[LucyInTheSky]
0

Jag gillade den tecknade serien.. Jag hade en John docka XD Min syster hade Penelope.

sissie
0

Thunderbirds visas på TV4 Science fiction. På lördagar har de alla veckans avsnitt i en följd.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

sissie
0

Jag har nu beställt Thunderbirds spelfilem från 2004. Den som Jonnathan Frakes har regiserat. Den har inte fått så bra kritik men det tar jag med ro. Frakes är en bra regisör. Inte topp tio kanske men bra.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

sponny
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#7 OT - Ja, när jag såg att han regisserat de två senaste av "The Librarian"-filmerna så steg min respekt för den mannen massor.

johannespanzer
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Thunderbirds are Go! Skrattande

F-A-B var ju en helt underbar intro tidig house (?) för en gammal klubbråtta som mig!

Man har ju sett ihopklipp och spelat det gamla commodore64 spelet! Tyvärr har jag missat denna klassiker och idag är den ju inte riktigt upp till standard, trådarna syns och allt. Men charmmässigt är det ju bäst!

Om jag är rätt informerad så gjordes Thunderbirds av samma gifta par somm gjorde effekterna till Månbas Alpha?