Star Wars
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Star Wars filmerna har nog också de flesta sett antar jag, eller i alla fall hört talas om. Våran son är en inbiten Star Wars fan
För ett år sedan så var jag med sonen på bio för att se den nya animerade filmen om Star Wars och man blev lite förbryllad måste jag säga, för man satt hela tiden och tänkte på de gamla filmerna. Men den nya är snyggt animerad.
Här kommer ett smakprov
Det smakprovet ska jag ta och kika in på. Tösa och jag kom ju inte iväg för att se den på bio då den gick
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag har faktiskt inte sett den heller. Har inte hört så mycket om den heller. Var den bra?
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Jag, gubben och sonen har lite delade meningar om denna film såklart. Vi vuxna tycker det var lite "för mycket" så att säga och allt gick så fort. Men man jämförde väl med orginalfilmerna hela tiden, dumt nog…
Sonen var helnöjd däremot. Nu har även del 2 kommit på DVD, så nu blir det till att hyra den förstår jag.
Men ni får titta och avgöra själva 
Ska hålla ögonen öppna. Den dyker väl upp på TV om inte allt för länge antar jag.
Wrooom!
Skulle säkert tro det. Tids nog så
Lite nyfiken är man ju på den dock ändå, samt tösa min vill se den.
Om någon är sugen att se en parodi på Star Wars filmerna så ska ni absolut se denna film som heter "Spaceballs" ( På svenska "Det våras för rymden") Men Mel Brooks och gänget.
Vi har haft många goda skratt till denna film. 

Spaceballs är underbar. Med den farliga boven "Hjälmen". 
//Mattias - Nowakfoto.se
Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus
# 8 Lord Helmet
Ha ha ha..han är för härlig och ja, han ser verkligen grym ut 
Måste få visa min sons favoritscen och figur i Star Wars filmerna.
General Greivous

Nej, de ska va de gamla filmerna tycker jag, helt klart.
Och förresten, hur va de nu då?
Är SW fantasy el. sci fi..? Haha
Har själv alltid tyckt att det är självklart att det är sci fi, men har börjat vända åt andra hållet på sistone faktiskt
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Sci-fi är ju väligt likt fantasy, dom flyter ju i varandra så att det är väl lite både och. Fast sci-fi innehåller ju mycket framtidsteknik iform av androider, robbortar, häftiga skepp, bilar, futurisktisk saker m m.
Vi kanske skulle starta upp en tråd där man kan diskutera detta mer ingående.
Wrooom!
#10 han e ju klart grymmast XD
Jag är inte jätteförtjust i själva filmerna faktiskt. Däremot älskar jag stämniningen som de har, och en del av karaktärerna, såklart.
Måste bara få posta den här låten (med mycket snygg musikvideo, enligt mig) som handlar om star wars:

Jag tycker "stjärntvätten" är helt okey! Såg den först i Sverige när den visades på en Sci-Fi-kongress och sen nästa smygpremiär på Kungliga Tekniska Högskolan innan den kom upp på biograferna. Min första Space Opera och jag älskade den då, nu har det kommit så mycket mer Sci-Fi så man har lite vidare perpektiv, men den är fortfarande bra
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Den är verkligen bra. Att de sedan gjorde filmer på själva historien innan tycker jag är väldigt trevligt. Dom är också bra även om man så att säga redan kunde historien.
Wrooom!
#14 Underbar!
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#14 Instämmer med dom ovan mig. Hel läckert klipp!
# 14 Den var helskön att lyssna på! Härligt 
Igårkväll så hyrde sonen och jag del 2 på nya animerade Star Wars filmen. Den var gjord i 5 oilka sekvenser / avsnitt och den var ganska lång. Men sevärd tyckte vi. 
Lämnar med ett smakprov ur filmen
Får titta på den när gubben inte tittar på fotboll.
Wrooom!