Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikett: stargate-wars-trek
Läst 512 ggr
sissie
0

Min favorit i next generation

K'Ehleyr är min stora favorit i Next Generation. Gillar hennes humor och sinne för att ifrågasätta.

Hon är inte med i så många episoder men hon har gjort ett starkt intryck på mig.

Skådespelaren Suzie Plakson har get ut en CD nyligen också. Undrar hur den låter?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

starhawk
0

Min favorit är Data hans analyserande påminner om Spock som jag också gillar, eller som Bones säger i ett avsnitt "why don't you have pointy ears?" eller nåt i den stilen

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

[vaargen]
0

Favorit i TNG…svårt att välja vilken jag tycker är allra bäst men de tre jag direkt om att tänka på är:

Q

Ro Laren

Tom Riker

johannespanzer
0

#0 Sissie - Haha, jag är tillräckligt nördig för att veta vem det är, ja hon är riktigt cool! Halvklingon om jag minns rätt, Worf och hon finner varandra romantiskt och får Alexander. Skrattande

Worf är lite av min favorit, klingonavsnitten i STNG är alltid extra bra.

Sen allt med Data är ju kul.

Allt med Picard, han är ju den ultimata "chefen".

Och Q är ju riktigt rolig också.

sissie
0

Det finns många som är roliga. Picard är ju rolig när det gäller barn. Han absolut mest pinsamma situationer är ju när det är barn iblandade. Och han säger ju mer eller mindre i början att han inte gillar barn och ändå är han så vettig tillsammans med dem och uppskattar dem. Gillar avsnittet där han fastnar i en hiss tillsammans med tre barn.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Henke29]
0

Ja de finns många härliga karaktärer i Star Treak Skrattande