Någon som vet namnet?
En gång i tiden såg jag en film som jag tror var tjeckisk. Den handlade om två killar som skulle frysas ner i fem år för ett forskningsprojekt. Men tredje världskriget bröt ut och killarna glömdes bort.
Tills en dag ett underjordiskt samhälle bestående av bara kvinnor väcker dem ett hundratals år senare.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Nej du. Denna serie har jag aldrig hört talas om tyvärr 
Det är ingen serie bara en film. En bra en dessutom. Vore kul att se den igen.
Wrooom!
Sorry! Menade film. Inget annat.
Är lite snurrig ibland.. ( Skrev nyss om en serie i en annan tråd, så därför fastnade väl ordet i skallen antar jag
)
Lugnt! Det är inte lätt att hålla reda på allt. Trodde jag var på Sci-fi före en stund sedan men var på Astronomi. Man hoppar ju runt en del.
Wrooom!

#0 - Sisie - Attans, detta låter bekant, men jag tror jag blandar ihop den med idiocracy?
Annars låter ju scenariot lite som en dröm! 
Nopp inte den. Filmen är säkert från typ 80-talet.
Wrooom!
http://www.imdb.com/title/tt0088083/ är rätt film, jag kommer ihåg den från min ungdom för att det var en hel del bara bröst i den 
Den stämmer bra överens med filmen jag såg. Seksmisja är det mycket troligt att det är fastän jag inte känner igen namnet. Kommer ihåg att den var en riktigt bra film och att man först var lite ovan vid språket men att man snabbt glömde bort det.
Wrooom!
Den har jag missat helt. Om den gick på svensk teve, vilken kanal var det då?
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Då fanns det bara TV1 och TV2, och TV2 var den som främst visade filmer så jag tror på den.
Wrooom!
Okey. Jag såg inte mycket på teve då. Hade 3 jobb och småbarn plus allt hemma.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Den har jag inte sett men den får mig att tänka på en annan film där ett flygplan från en isolerad plats kom till en värld där inga gossebarn föddes, enbart jungfrufödsel förekom, alla män var gamla men maskerade för att se yngre ut, det var visst nån sjukdom som gjort alla män sterila. Så när en kvinna från flygplanet födde ett gossebarn blev det närmast panik
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Den har jag inte sett
. Lite samma grundstory.
En annan story med samma grundtema - sterila karlar där fertila karlars snoppar blev statens egendom! - är Hell Comes to Frog Town. Morsning korsning att jag kommer ihåg den svenska titeln. Vi ser allt på engelska här hemma.
Men den kan säkert någon annan namnet på.
Wrooom!

Ett skäl till att jag köper DVD från England är att jag vill slippa den svenska textningen, köpte en gång en film där "No subtitles" inte fanns tillgänglig på den svenska utgåvan. Den titeln var i och för sig besvärlig, det tog en hel del letande innan jag hittade den i engelskt orginal och tyskdubbad (hu så hemskt) på samma disk
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus