Önskemål!
Hej!
Som ni vet så är jag den nygamla sajtvärden för Science fiction. Jag tog över sajten under en period för 5 år sedan. Men, jag måste erkänna att min kunskap kring Sci-Fi inte är den största. Jag blev Sajtvärd för sajten då jag inte vill att den skall hamna i skymundan. För personer som är intresserade av Sci-Fi är detta en toppensajt. För personer som är nyfikna är detta en toppensajt. Mitt önskemål till er är, att vi tillsammans skall styra detta skeppet. Det finns personer där ute, även bland våra medlemmar som är betydligt bättre kandidater till att vara Sajtvärd för denna sajt. Förbi se mig som Sajtvärd. Jag är mer som en livboj, som får skeppet att flyta. Men utan er kommer vi ingenstans. Så, vad säger ni? Skall vi styra sajten tillsammans?
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Hur har du tänkt dig, rent praktiskt? jag bara undrar.
Mitt stora intresse är Rollspel och det blir mycket SF och fantasy. Men SF och fantasy är SÅ MYCKET mera än bara rollspel. Det är väl av den orsaken som jag inte startat så många trådar. 🤓
Ursäkta stavningen, jag är faktiskt dyslektiker. 
Medarbetare för Rollspel, Science Fiction

Jag lade in ett par korta noveller här för ett tag sedan . Är det tillåtet fortfarande?
Eller vill ni bara att vi diskuterar film och böcker ?
#2 Jag sticker ut hakan och säger: publicera!!!
Är det fantasy så gör det i det forumet annars har. 😃
Ursäkta stavningen, jag är faktiskt dyslektiker. 
Medarbetare för Rollspel, Science Fiction

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Stefan - Modellbyggare