Vad har skett här?
Varför har sajten bytt namn? Gillade det förra bättre … 🤔

Det är beroende på aktiviteten eller snarare brist på det, då döps dom till Development i Fokus
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Okej, synd dock, gillar denna sidan även om jag inte är här så ofta. 😕
Det har inget med aktiviteten att göra.
iFokus gjordes om i somras och jag vet inte om det bara blev avglömt på vissa sajter eller om dom inte hann ändra på alla sajter innan nya versionen las ut.
Om det skulle bero på aktiviteten så skulle i stort sett alla sajter som ligger under vilande se likadana ut. Och det finns sajter som är helt lyfta som har sitt riktiga sajtnamn där.
Finns andra sajter på iFokus, (som är aktiva) som ser likadana ut. Idag så är det upp till varje värd att ta upp med iFokus att det fortfarande står development och att det är fel bild längst upp. Och just denna sajt så har inte värden varit inloggad på länge så därför ser det ut som det gör. Om nån skulle vilja bli värd för sajten så kan den höra av sig till iFokus.
Som sagt så är det upp till värden, men ev om en Medarbetare kontaktar iFokus så ändrar dom nog både sajtnamn och sidhuvud.
.
Jag tycker det är konstigt om aktiviteten ska avgöra om man får ha sajtnamnet uppe i sidhuvudet. För som sagt det finns sajter som har noll i aktivitet och de har som vanligt.
Så det är väl möjligt i så fall att de som hade den här sortens sidhuvud när dom gick över till nya att det ställs andra krav på dom för att få tillbaka det vanliga, men de som blir inaktiva idag döps inte om till development. För det med sajtnamn och bild är ju nåt som dom gör manuellt så dom håller inte koll och döper om inaktiva, då skulle dom få döpa om sajter stup i ett för en del växlar mellan rubrikerna vilande och intresse.
.

De skulle vara roligt att få gång den igen.
Håller med, lite synd att intresset har falnat. 😕
Let's make this site alive again!
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Toppen
Ursäkta stavningen, jag är faktiskt dyslektiker. 
Medarbetare för Rollspel, Science Fiction
…och hur i hela friden ska man kunna få andra scifi-nördar att hitta hit om siten har ett namn som inte är i närheten av vad den innehåller?? 🤔
Hur tänkte de egentligen?
#10. Bara lugn. Sajten kommer få sitt riktiga namn igen så fort vi får vårt sidhuvud! :)
Like that! :D
Thanks a lot mate! 😃
Åh vad kul att se att sajten är tillbaka 😂
#14. Tillsammans skall vi göra den så bra som bara möjligt! :D