London film & comic con
Jag och maken har just bestämt att vi ska åka på London film & comic con i sommar.
www.londonfilmandcomiccon.com/
Någon mer som ska dit eller som varit där tidigare?
Det blir första gången jag åker på en större mässa (den svenska sci-fi mässan räknas ju knappt i jämförelse) så det är lika delar nervöst och aspeppigt!
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
avis man blir…kanske nästa år…

Blir också lite avundsjuk. Hoppas ni får en underbar resa. London är bara det en upplevelse!
Stefan - Modellbyggare
Just nu sitter jag mest och funderar på om det är värt att punga ut 90 pund (eller ja, 45x2 (för mig + maken)) för att få träffa Stan Lee. Denna mässa är nämligen sista gången han åker på mässa utanför staterna.. vore ju rätt häftigt men det är ganska mycket pengar med 45 pund för autograf eller foto session.

Jag skulle gärna vilja åka till London igen!

#3 Det hade jag tyckt vart värt pengarna! Hade tagit både foto och autograf (hade möjlighet funnits hade jag hålli i autografen vid fototillfället och sedan ramat in allt!) men det är jag det… ;-)
Stefan - Modellbyggare
Ibland fattas beslut åt en.. alla biljetter till allt rörande Stan Lee är slutsålt. Oh well

Om de nu lyckats att sälja ut hela den planerade tiden, så borde de väl ordna fram lite till tid. Jag menar, han går ju inte lottlös ur det hela och dessutom så är det ju sista gången vi får tillfälle.
Stefan - Modellbyggare
#7 Det var extrabiljetterna det gällde.

#8 Ja, då får man beklaga, men hoppas ändå att det blir en minnesvärd resa.
Stefan - Modellbyggare
Får hålla med ovanstående om att man blir avis på det hela. Synd detta med Stan Lee dock.