Science Fiction iFokus

Science Fiction

Etikettgod-morgon-dag-kväll-helg
Läst 861 ggr
SegerSims
1

Nygammal!

Hej jag vill bara presentera mig lite. Jag har varit medlem här tidigare fast under SallysPigge för ca 1 år sedan.

Nu är jag tillbaka och jag vill säga att jag bara älskar Star Trek TNG DS9 och Voyager.

Har lite svårt med Första serien men ska ge den en ny chans. Den sista serien Enterprise har jag inte sett men kommer att göra så småningom är det tänkt.

Julen 2012 fick jag tre boxar med mina 3 ovanstående favoriter och det har tagit mig ca året att plöja igenom 3x7 säsonger. Nu är det tomt utan dom … 

Quark är min älskare brukar jag säga då han är helt underbar. Mina barn tycker jag är knäpp för det då han är "såå fuul".

Apropå familj så är det bara jag som gillar sci-fi och Absolut Star Trek, så det är lite trist att kolla själv. 

Men så finns ju ni här att prata med :-)

JanGBG
1

Hej och Välkommen åter!

Vi svarar gärna på små funderingar i ämnet.

StefanW
1

Välkommen in i värmen!

Stefan - Modellbyggare

starhawk
0

Välkommen tillbaka!

Är också först och främst en Star Trek fan även om jag inte dissar t.ex. Star Wars. I bokhyllan står TOS, TNG och Voyager 3-7, DS9 och Enterprise tycker jag inte var tillräckligt bra för att få residera i min bokhylla

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

SegerSims
0

#5 Tackar 🙂

Nä jag har hört att Enterprise serien inte är något vidare och att den samt lades ner. Men lite nyfiken är man ju 🙂

starhawk
0

#6: Är du nyfiken skall du så klart kolla på den, själv tröttnade jag innan den lades ner men det blev en hel del avsnitt innan dess

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

SegerSims
2

#7 Sambon säger ofta att jag gillar skräp, så vem vet jag kanske gillar den … 😉