Thor 2: The Dark World
jag missade att gå och se den på bio, Men har sett att den kommer ut under mars månad på Dvd. Är det någon som sett den redan och är den väl värd att boka till den kommer ut? Jag gillade den andra riktigt bra så ligger den i den stilen är jag helt nöjd.
Thor 2: The Dark World
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Lätt värt att köpa den!
#1 Låter toppen, Hur var den jämnfört med den andra?
Jag tyckte att tvåan var helt klart bäst, framför allt bidrog Loki med sjukt mycket humor. Han blev helt klart en av favoriterna. Även mycket action så klart, och jag gillar upplägget till nästa film :)
~Pen
Writer's block: when my imaginary friends stop talking to me.
#3 Tack. låter toppen tycker jag och nu ser jag vill jag det ska bli den 3 mars
#2 Ettan var bra, och tvåan var JÄTTEbra! Oftast brukar ju uppföljarna bli för uppskattade och inte ses som lika stora höjdare, men här var det helt tvärtom!
Och som #3 säger så gjorde Loki ett utmärkt intryck, kan ju dock ha och göra med att jag fangirlar Tom Hiddlestone och Loki själv så mycket hehe, men ja.
Men jag funderar nästan på att köpa båda filmerna själv också, ifall att jag vill titta på TV:n hemma :)
Det som gör filmen klart sevärd är Loki, i övrigt.. njae mja. Det är en trevlig actionrulle.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
Helt klart jag kommer köpa hem filmen då den släpps. Den andra vi talar om är det någon som vet när den är på G att släppas?
The Dark World släpps den 3 mars på dvd
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
#8 Tack! Då är det bara att vänta lite till,men låter toppen dom bägge släpps inom en kort tid.