dr who 50 anniversery
hello! var kan man se 50anniversery? och snart är de sci- fi mässa! enjoy!
Jag menar 50 anniversery nu! Inte julavsnitten. De är den 23 november! Och jag vill veta var man kan kolla på de Dr who fyller 50 år!
Jag trodde att hela säsongen och speciellt julspecialen var 50års firande. Att de lägger ner extra mycket på allt det här året.
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
de är iaf den 23 in fåga va var man kan de det . live
Live vete fåglarna om det går från Sverige, tror du får flyga dit eller skaffa dig sattelittv eller något i den stilen. Men jag tror att det kommer finnas på CouchTuner ganska precis efter att det har slutat, de brukar vara snabba och ha ganska så bra kvalité på iaf några av de alternativa spelarna.
"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"
Borde kunna gå å streema på nå sett!? Från typ cnn?
jag köpte en biljett till bio i tumba ;)
Så… vilka har sett The Day of the Doctor nu och vad tyckte ni?
Jag var på plats i bio roy i Gbg och såg det hela igår.
Sammanfattar det såhär;
Var avsnittet fantastiskt? Ja.
Lämnade det en del att önska? Ja.
Är jag ett känslomässigt vrak över att jag var tvungen att säga farväl till 10th en än gång? Ja.
42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se
haha , jag satt och log hela avsnittet! hela bion va synkad å de va fan magiskt!!! jag va lycklig (är de än) huhu å på sci fi mässan kommer ju mc coy!!! magiskt!
Älskade det. Behövs inte sägas mer.🙂
Dock tycker jag klart att det var synd att nine inte var med, han var (och är!) min favorit.
Men nu vet vi varför Englands drottning ville hugga huvudet av honom då när 10 och Martha hälsade på Shakespeare 😂
haha ! ja de kan man kanske förså nu huhu. ja nian va ju bara med en liiiiiten snabbis . dock va de nog inklippt. älskade det jag med!verkligen! kände mig som ett litet barn haha
Men vill ni se något riktigt bra (lätt bättre än Day of the Doctor) så är det An Adventure in Space & Time. En filmatisering om hur skapandet av serien gick till
Länka?
#13 Googla? Finns kanske på youtube att se, osäker