Annons:
Etikettscience-på-tv
Läst 1331 ggr
Hylsan
2014-02-18 09:07

Ny serie på 6:an

ok, för er som ser utländskt material så kanske detta är gammalt, men för oss som fortfarande håller sig fast vid traditionellt media, dvs tv, så ska 6:an visa Continuum.

http://www.showcase.ca/continuum/

trailern verkar hyfsad, men vi får väl se.

Annons:
StefanW
2014-02-20 02:19
#1

Skall ta mig tid och titta! Får återkomma med ett utlåtande!

Stefan - Modellbyggare

Allamej
2014-02-20 06:45
#2

Den är väldigt bra i mitt tycke :) Ska bli kul att se den från början igen 🙂

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Tarotstollan
2014-03-09 22:14
#3

Jag började titta på den och den verkar bra så jag skall fortsätta titta på den. Måste bara skriva upp vilken dag den går, tittar på så många serier att det är lätt att missa någon.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sehvrin
2014-04-18 12:08
#4

Nu har jag sett klart säsong 1 och jag tycker att den är riktigt bra, mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Jag tycker den är lite "konstig" jämfört med andra serier för berättarmässigt är det ganska självklart vilka som är onda och goda, men om man tittar på karaktärernas "poänger" är det inte alls lika självklart vilka det är som har rätt. (Hoppas ni fattar vad jag menar, jag tycker serien är lite svår att förklara). Jag gillar att serien får en att tänka.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Leffe
2014-04-21 06:34
#5

Tycker serien är toppen. Väntar med förväntan på nästa såsong

Upp till toppen
Annons: