Annons:
Etikettscience-mässor
Läst 1996 ggr
medde
8/28/12, 12:19 PM

Sci-fi mässa oktober

Nu i oktober är det Sci-fi mässa i Helsingborg. Det är närmare bestämt den 6 till 7 oktober 2012 Mellan Kl 10,00 -18-00. Mässan kommer att hållas på Sundspärlan, Fältarpsvägen, HELSINGBORG.

En hel del mycket trevliga gäster kommer att finnas på plats så som Marc Singer, Anthony Daniels, Sid Haid samt Ian Whyte.

Vidare info om mässan finner ni på länken nedan.

Länk

Mycket trist man bor på tok för lång bort, men jag blickar fram till den som kommer till Stockholm 1-2 december.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
[VSK]
8/29/12, 8:19 AM
#1

Har aldrig varit på en sån mässa Skäms

medde
8/29/12, 9:30 AM
#2

#1 Då är det hög tid att gå på en. Men tyvärr om jag ska var ariktigt riktigt ärlig, så tycker jag dom har rasat en del i kvalité den senaste åren, så man hoppas på en riktigt uppryckning,. Men det är klart har man en favorit som är gäst är det ju en höjd punk ändå

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Surtsey
8/29/12, 11:56 AM
#3

Jag tycker det är synd att Sid Haig kommer till en mässa så långt bort ifrån mig som jag kan inte åka på. Så jäkla typiskt *gråter lite*
Nu vet jag inte hur mässorna var från början och vad som har rasat i kvalitet enligt medde men själv tycker jag att de är lite enformiga. Samma säljare och utbud på varenda en i princip.

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

medde
8/29/12, 12:41 PM
#4

Jag var på min fösta ute i Sollentuna. och då var det överlag Sci-fi och allt runt temat så som gäster och allt runt om filmer, Men nu är det överlag nasare på mässorna. Då det såldes på "den" var det 95% sci-fi prylar.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

dagdrivarn
10/4/13, 3:24 PM
#5

Någon som ska gå på denna?🙂

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Nightslime
10/9/13, 8:19 PM
#6

Haha bara ett år för sent…. 😉

Annons:
dagdrivarn
10/18/13, 12:00 PM
#7

#6 Läste fel tänkte den som var nu i Helsingborg 12-13 nu helgen som var ;-)

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

Nightslime
10/20/13, 10:23 PM
#8

#7 Jag förstod det, ville bara skoja till det lite…hehe

Upp till toppen
Annons: