Annons:
Etikettgod-morgon-dag-kväll-helg
Läst 1006 ggr
medde
2010-09-15 11:13

God morgon 15 sept

Nu känns det att hösten kommit in över vårt avlånga land. Kvällarna är numera kalla och kylan börjar man känna av, och just nu öser regnet ned utanför mitt fönster där man sitter inne gott i värmen.

Tösabiten min är i skolan, så nu är det väl snart dags att börja tvätta och städa. Så vad kan man säga: En helt vanlig dag!

Hoppas ni har det samma.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
sissie
2010-09-15 11:28
#1

Nog regnar det alltid. Någon där uppe häller ut en massa hinkar med vatten. Det verkligen forsar ner. Lär bli en lugn dag på jobbet.

Just nu är jag på jobbet. Var här tidigt idag då vi får en leverans varje onsdag redan klockan nio. Och jippie! Mitt nya terrarium har kommit!! Och stort är det! Men det behövs om mina ormar ska få plats och ha det bra. Så idag ska jag fixa med att inreda deras nya bostad. Under tiden får de bo i mindre boxar ett par timmar.

Bara längtar tills att arbetsdagen är slut så jag får börja. Det är det roligaste som finns att inreda terrarium och akvarium.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
2010-09-15 12:24
#2

Oj! Vilken lyllos du är… Nu är medde avis så det ryker om henne, Men du är verkligen värd att ha en snygg burk.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
2010-09-16 00:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Bara skryta *lite*Oskyldig

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
2010-09-16 11:01
#4

Tjusigt, det snor jag med i mig i handväskan nästan gång det bjuds på kaffe.

Grattis sissie nu är dom väl nöjda och trivs,,

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
2010-09-16 11:03
#5

Jodå! Dom for runt hela kvällen och klättrade överallt! Glass parkerade sig under natten under vattenfontänen. Grafitti och Ghost trängs i samma grotta.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
2010-09-16 11:07
#6

Så härligt dom fått det, ser riktigt bra ut! Toppen läckert!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
sissie
2010-09-16 11:08
#7

Ska fixa in lite mer klättermöjligheter. Har ett mindre "träd" som jag ska försöka på in. Får se hur det går.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
2010-09-16 11:24
#8

Klart det kommer gå bra!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: